Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Vittig skrev 18 minutter siden:

Jeg syntes spesielt det er rart hvis noen sier de har tatt seg en kjøretur til orkenøyene når de egentlig har hatt en seilas til Orkenøyene.

Helt enig, men det tror jeg ikke noen sier. Skulle jeg forflyttet meg med båt til Orkenøyene, ville jeg sagt at jeg tok en båttur. Det dekker både for motor og seil. Jeg har motorbåt og seiler ikke. Det måtte i så tilfellet vært om jeg hadde fått motorstopp og drev med vinden.

Egentlig hadde jeg ikke tenkt å skrive mer i denne tråden, men jeg må ha noe å gjøre mens jeg venter på at klokken skal bli ca. 1900 da jeg kan kjøre  bil og hente skipshunden som er hos veterinæren til en operasjon.

Lars H.

Lars H.

Vittig skrev 10 minutter siden:

Jeg syntes spesielt det er rart hvis noen sier de har tatt seg en kjøretur til orkenøyene når de egentlig har hatt en seilas til Orkenøyene.

Helt enig, men det tror jeg ikke noen sier. Skulle jeg forflyttet meg med båt til Orkenøyene, fille jeg sagt at jeg tok en båttur. Det dekker både for motor og seil. Jeg har motorbåt og seiler forresten ikke. Det måtte i så tilfellet være om jeg hadde fått motorstopp og drev med vinden.

Egentlig hadde jeg ikke tenkt å skrive mer i denne tråden, men jeg må ha noe å gjøre mens jeg venter på at klokken skal bli ca. 1900 da jeg kan kjøre  bil og hente skipshunden som er hos veterinæren til en operasjon.

• Create New...