dennrick
Et skritt videre er innkjøp av "magiske svamper" på Kiwi. De heter "Renthjem" fra "Unik". Det hjalp bittelitt på begge, spesielt på sorte sorte merker, men det er jo ikke nærheten av å få en ny fender.
Armert med 4 stk magic swamps, så må jeg si at motet var høyt: Herpet begge to med Biltema sin fenderrens, med bremserens, med Aceton, og så med tynner. Jeg brukte to timer. Resultatet er ikke bra. Det hjalp litt på lillebror, men ikke på den store fenderen. Jeg legger ved bildet av den fra fra trådstart. Samtidig kom det to nye fendere i hus idag, og de er hvite som bokhylla.
Har jeg rett og slett fendere som har vært i helvete? Jeg vet at storebror har vært i Danmark og bodd i Kristiansand, mens den lille nok har ligget i RIBen i Bergen. Ingen av disse stedene minner om helvete, ihvertfall ikke Bergen der det regner hele tiden.
Next step: Polere med Maguiars One Step med DA maskin. Evt om noen tenker at Hugo('s?) er bedre.
Betimelig spørsmål: Blir vi lurt til å kjøpe "lurium" produkter som ikke virker?