SuperBlueser Startet 16.April.2023 Link til dette innlegget Startet 16.April.2023 Hei! Jeg har en båt der badet har gelcoat finnish på vegger, gulv og innredning, og da i fargen Rosa!!!! Jeg vil gjerne endre dette til hvitt/lysegrå farge. Hvordan kan man få til dette med ok resultat? 1. Male med rulle/pensel? Hva slags maling? 2. Lakkere? Hva slags lakk? Lakken skal jo gåes på, og bør ikke renne/sige når man lakkerer. Hva slags metode? Sprayboks? Hva slags utstyr? Poenget er at jeg må kunne lukke døra og stå i rommet når jeg maler/lakkerer for å unngå søl i tilstøtende rom Forslag til metode og lakk/maling? Takk ?? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 16.April.2023 Link til dette innlegget Svart 16.April.2023 Ville brukt denne lakken, påføres med skumgummirulle eller korthåret microfiber. Ikke bruk fordriver. Blir et tilnærmet sprøytelakkert resultat?? https://www.dycas.no/finish/43-double-coat-sett.html Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.