GSEuser Startet 16.April.2023 Link til dette innlegget Startet 16.April.2023 Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 16.April.2023 Link til dette innlegget Svart 16.April.2023 Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 16.April.2023 Link til dette innlegget Svart 16.April.2023 Det er ikke så langt fra sannheten det der, spør du 10 personer om råd får du lett 10 forskjellige svar. Jeg har lært meg at å prøve ut ting selv, feile og lære ofte er det beste. The hard way ? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eika Svart 16.April.2023 Link til dette innlegget Svart 16.April.2023 Og hvis dere syns det der er ille, tenk hvordan det er å jobbe på båtopplag der det er 3-400kunder som skal fortelle deg hvordan du skal gjøre jobben din (du får fiksa de skadene der? Jeg jobba selv med glassfiber tideligere, men da slipa vi på en måte som ikke lagde støv, du gjør det samme du? Jeg vil ikke ha støv ombord og jeg vil heller ikke betale 1000kr timen for at du skal vaske) men de kan ikke fortelle hvordan denne revolusjonerende slipinga foregår Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.