Adnanos Startet 17.April.2023 Link til dette innlegget Startet 17.April.2023 Noen som vet hvordan man fjerner denne pakningen uten å lage så mye skrapemerker. prøvde med en tapetkniv blad, men ser at jeg kjærer gjennom overflaten. noe midler man bør bruke? Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 18.April.2023 Link til dette innlegget Svart 18.April.2023 Jeg pleier å bruke et løst blad fra tapetkniv. Legger eggen plant på flaten og lar bladet helle skrått bakover. Syns det funker bra. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 18.April.2023 Link til dette innlegget Svart 18.April.2023 Pakningsskrape eller skrape beregnet for rengjøring av keramisk koketopp. Det siste får du på Jernia eller nesten hvor som helst. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 20.April.2023 Link til dette innlegget Svart 20.April.2023 (redigert) Jeg pleier å bruke pakningsskrape og pakningsfjærner på boks. Redigert 20.April.2023 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 22.April.2023 Link til dette innlegget Svart 22.April.2023 Har ikke brent seg fast. Er paknings sement som er lagt på den nye pakningen. Hvis du er redd for riper, så bruk en isskrape i plast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.