blue moon Startet 18.April.2023 Link til dette innlegget Startet 18.April.2023 Har fått noen merkelige flekker på vinduene mine, la kalesja i badekar med biotex (og muligens en skvett kalesjerens) etter opptak i fjor. Skylt, tørket og pakket sammen for lagring. Så dette må da være såperester? Jeg har prøvd å skrape, gnikke med rødsprit, tannkrem og Meguiars plast X. Men det forsvinner ikke helt og kommer svakt tilbake. Noen som har hatt lignende og kan komme med tips? Tenkte jeg skulle prøve å gnikke med vaselinolje og parafinolje også. Var ikke forbredt på å bytte 8 vinduer! Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
El barco de Sol Svart 18.April.2023 Link til dette innlegget Svart 18.April.2023 Jeg har ikke peiling. Har brukt ulike løsninger for å få bukt med slikt. Bytta alle vinduer hos kalesjemaker. Det hjalp! Pris på bytte var vel på nivå med hva jeg har betalt for alle lurum lurum som ikke funka. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.April.2023 Link til dette innlegget Svart 18.April.2023 Den var nok ikke skikkelig tørr da den ble pakket sammen. Jeg ville ha byttet vinduene, de har uansett begrenset holdbarhet. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.