Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

6 hours ago, Gullfisk said:

Her var pesten tilbake, men i form av større blærer. Jeg fikk noe prisavslag, tok bærene selv ettersom de kom de første årene, og brukte båten lykkelig i 11 år, før jeg solgte den videre, godt opplyst om tingenes tilstand. Solgt til annonsert pris. 

Jeg har tilgode å se/høre om gammel båt som ha endt sine dager pga dette.

(Min Utheving)

Samme har vært skrevet i mang en artikkel om plastest opp gjennom årene. Ja, dyrt å sette bort om man skal få fikset det fra A til Å for 1500 kr/ timen, men relativt greit å fikse med litt egeninnsats om man er nevenyttig.

Plastpest har et navn som man forbinder med døden, men det egentlig bør sees litt mer på som rust på en gammel bil. Man kan jo lappe litt på det og kjøre i 10-15 år til før man tar ny stilling.

I motsetning til rusta på bilen så vil neppe plastpesten være det som til slutt sender båten til de evige jaktmarker...

sap_2000

sap_2000

Her var pesten tilbake, men i form av større blærer. Jeg fikk noe prisavslag, tok bærene selv ettersom de kom de første årene, og brukte båten lykkelig i 11 år, før jeg solgte den videre, godt opplyst om tingenes tilstand. Solgt til annonsert pris. 

Jeg har tilgode å se/høre om gammel båt som ha endt sine dager pga dette.

(Min Utheving)

Samme har vært krevet i mang en artikkel om plastest opp gjennom årene. Ja, dyrt å sette bort om man skal få fikset det fra A til Å for 1500 kr/ timen, men relativt greit å fikse med litt egeninnsats om man er nevenyttig.

Plastpest har et navn som man forbinder med døden, men det egentlig bør sees litt mer  på som rust på en gammel bil. Man kan jo lappe litt på det og kjøre i 10-15 år til før man tar ny stilling.

I motsetning til rusta på bilen så vil neppe plastpesten være det som sender båten til de evige jaktmarker...

sap_2000

sap_2000

(Min Utheving)

Samme har vært krevet i mang en artikkel om plastest opp gjennom årene. Ja, dyrt å sette bort om man skal få fikset det fra A til Å for 1500 kr/ timen, men relativt greit å fikse med litt egeninnsats om man er nevenyttig.

Plastpest har et navn som man forbinder med døden, men det egentlig bør sees litt mer  på som rust på en gammel bil. Man kan jo lappe litt på det og kjøre i 10-15 år til før man tar ny stilling.

I motsetning til rusta på bilen så vil neppe plastpesten være det som sender båten til de evige jaktmarker...

• Create New...