Baa93 Startet 19.April.2023 Link til dette innlegget Startet 19.April.2023 (redigert) Hei, jeg måtte bytte Baystar-slanger i fjor grunnet stor lekkasje inn ved sylinder. Etter å ha byttet og luftet ordentlig, ble resten av båtsesongen nyttet til det fulle ! pakket båten ut av opplaget i går, da var det liten bevegelse på motor ved dreiing av ratt. Lite olje i styrepumpe, ingen visuelle lekkasjer. Oljen må jo helt klart forsvinne et sted. Noen som har vært borti dette ? Settet er 2år gammelt. Redigert 19.April.2023 av Baa93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 22.April.2023 Link til dette innlegget Svart 22.April.2023 Da jeg monterte Baystar styring på min forrige båt for en del år siden lakk det fra koblingene inn på rattpumpen. Brukte Loctite 542 på koblingene, da ble det bra. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.April.2023 Link til dette innlegget Svart 23.April.2023 Om ingen synlige lekkasjrr kan det være at det nå er luftet skikkelig ut. Fyll opp olje og se etter lekkasjer ved bruk Sitér dette innlegget Link to post
Baa93 Svart 24.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2023 Skal ta å etterfylle for så å kontrollere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.