Jump to content

Edit History

MarexSuncab_FD

MarexSuncab_FD

Hei,

Kjøpte overhalt 3GM30 for 2 år siden. Tidligere i sensongen ville den ikke starte. Problemet var løs ledning. Nå har jeg kjørt den noen turer, men plutselig ville den ikke mer. Trodde det var defekt batteri, så kjøpte helt nytt startbatteri AGM fra Biltema i går til 2100kr. Som videoene under, den vil ikke starte selv når jeg kortslutter. 

Jeg klarer å dra rundt motor, video 2. 

Noen tips?

Video:

Kortslutning starter

Video:

Drar rundt motor

MarexSuncab_FD

MarexSuncab_FD

Hei,

Kjøpte overhalt 3GM30 for 2 år siden. Tidligere i sensongen ville den ikke starte. Problemet var løs ledning. Nå har jeg kjørt den noen turer, men plutselig ville den ikke mer. Trodde det var defekt batteri, så kjøpte helt nytt startbatteri AGM fra Biltema i går til 2100kr. Som videoene under, den vil ikke starte selv når jeg kortslutter. 

Noen tips?

Video:

Kortslutning starter

Video:

Drar rundt motor

MarexSuncab_FD

MarexSuncab_FD

Hei,

Noen tips?

Video:

Kortslutter starter

Video:

Drar rundt motor

• Create New...