Jump to content

Hvor finner jeg noen som kan montere elektrisk toalett (Oslo omr)

Jørgensen

Recommended Posts

Hei, Jabsco elektrisk toa anskaffet. Erstatter et manuelt pumpe toalett som nå er fjernet. Jobben er slik sett å montere nytt, inkl pumpe og gjøre det elektriske. Båten er en 2012 Marex 280, ligger på land nå Bekkelaget, Oslo. Jeg ser at dette blir litt for avansert for min del og ønsker å kjøpe den tjeneste. Noen som vet hvem som kan utføre en slik jobb, ? Takker på forhånd.

Takk for svar, Worry. Jeg ser poenget, men dette er ingen grisejobb...Alt gml er fjernet - fordi det er gulnet, plasten er råtten i bunn,  skruer er rustne og funksjonen er så som så... Da - legger vi litt energi i å få til en god løsning av i dag, Marex verdig. Skal ha elektrisk installasjon av motor/pumpe, 4 skruer som fester toa, koble slange mot eksisterende vann-inn og septik-ut. Jeg har funnet leverandør, kompassmarine.com har en rikholdig menu, bla båt/toa/service. De gjør dette, skifter septiktank og slanger om nødvendig, men om 6 uker... Løsning blir det, takk igjen Worry for råd. Jeg leser ofte dine fine innlegg og vet du har masse god kunnskap om båt:thumbsup:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...