Jump to content

Edit History

TerjeFjern

TerjeFjern

Jeg er i live pga en dyktig kone og redningsselskapet. Hadde en av disse feilet hadde jeg ligget på kirkegården nå.  3 RS båter var involvert, en ambulanse og akuttavdelingen på Drammen sykehus. Ring en venn hjelper ikke alltid i slike situasjoner.

Er medlem men har sagt i fra at jeg ikke vil bli oppringt for kjøp av kalender eller ekstratjenester.

TerjeFjern

TerjeFjern

Jeg er i live pga en dyktig kone og redningsselskapet. Hadde en av disse feilet hadde jeg ligget på kirkegården nå.  3 båter var involvert, en ambulanse og akuttavdelingen på Drammen sykehus. Ring en venn hjelper ikke alltid i slike situasjoner.

Er medlem men har sagt i fra at jeg ikke vil bli oppringt for kjøp av kalender eller ekstratjenester.

TerjeFjern

TerjeFjern

Jeg er i live pga enn dyktig kone og redningsselskapet. Hadde en av disse feilet hadde jeg ligget på kirkegården nå.  3 båter var involvert, en ambulanse og akuttavdelingen på Drammen sykehus. Ring en venn hjelper ikke alltid i slike situasjoner.

• Create New...