jotto Startet 21.April.2023 Link til dette innlegget Startet 21.April.2023 Jeg har en side-power rct-21e fjernkontroll til baugpropell og ankervinsj. Det har blitt gradvis dårligere kontakt mellom fjernkontroll og mottaker, og nå fungerer det ikke i det hele tatt. Jeg har byttet batteri og prøvd å pare dem pånytt, men etter noen sekunder står den bare og piper. Ifølge manualen betyr tre pip "Connection lost": Deretter piper den helt til jeg tar ut batteriet. Noen som har opplevd tilsvarende? Noen tips til hva jeg kan prøve? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 21.April.2023 Link til dette innlegget Svart 21.April.2023 Hadde en kameratbåt som hadde noe lignende. Etter å ha byttet hele enheten var det helt likt. Problemet var en laber kontakt på strømforsyning til mottakerenheten som gjorde den ustabil, men som leverte nok strøm til at indikatordiode lyste. Mål spenning på tilførsel når du prøver å pare, evt rigg til direkte 12V+/- for å teste. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 21.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2023 Takk for tips, det skal jeg teste! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.