Sjømannen_kalle Startet 21.April.2023 Del på Facebook Startet 21.April.2023 Hei. Jeg er igang med båten. En Agder 840 fra 1987. Den er helt ribbet. Dieseltanken er fra båten var ny. 200 liter. det som er er at det ser ut som om det har vært vakuum i den. Midt på toppen så har den seget 5 cm og på sidene har den bulet inn kanskje 1-2 cm. Byrde den byttes? dårlig bilde Sitér dette innlegget Min prosjekttråd Link to post
index Svart 21.April.2023 Del på Facebook Svart 21.April.2023 Sjekk at luftingen er åpen og at tanken er tett ellers. Er dette i orden, da ville ikke jeg ha gjort noe mer i alle fall. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bmwmaxi Svart 21.April.2023 Del på Facebook Svart 21.April.2023 (redigert) Vanlig på plast det, men ville forsikret meg at ikke den nivå.sensoren treffer bunn og skaper lekkasje. Er det derfor det er gjort noe med allerede? Redigert 21.April.2023 av bmwmaxi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjømannen_kalle Svart 21.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2023 bmwmaxi skrev 21 minutter siden: Vanlig på plast det, men ville forsikret meg at ikke den nivå.sensoren treffer bunn og skaper lekkasje. Er det derfor det er gjort noe med allerede? Lurer på om den måleren er ettermontert og at det da ble gjort sånn. Kjøpte båten i høst. Skal se om jeg får tak i fat og få tømt ut dieselen som er på for og ta den ut og se. Skal vaske og male rundt over alt under dørkene. Sitér dette innlegget Min prosjekttråd Link to post
bmwmaxi Svart 21.April.2023 Del på Facebook Svart 21.April.2023 Hvis det ikke er noen andre grunner for og tømme for diesel, går det fin og ta seg av det uten tømming. Eventuelt suge ut dritten i bånn, via hullet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.