Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Komodo skrev for 3 timer siden:

Har du satt sammen motoren din? Lenge siden du har lagt ut noe om den. Du hadde vel en Windy den skulle inn i, var det ikke så?

Ja, nei begynner å gå tom for bortforklaringer men det er en lang historie :giggle:

Handler litt om hva konsekvensene blir om man tar seg vann over hodet og overvurderer egen kapasitet, prioriterer feil og samtidig har litt uflaks med helse, jobb, fritid osv. For mange prosjekter, for liten tid, for lite penger i perioder. For mange doninger og farkoster og slikt å ta seg av :saint: For mange ting og bolig som plutselig trenger reparasjoner osv.

Men ennå 10 år til man blir pensjonist, så har jo tiden foran meg....

Teerex

Teerex

Har du satt sammen motoren din? Lenge siden du har lagt ut noe om den. Du hadde vel en Windy den skulle inn i, var det ikke så?

Ja, nei begynner å gå tom for bortforklaringer men det er en lang historie :giggle:

Handler litt om hva konsekvensene blir om man tar seg vann over hodet og overvurdere egen kapasitet, prioriterer feil og samtidig har litt uflaks med helse, jobb, fritid osv. For mange prosjekter, for liten tid, for lite penger i perioder. For mange doninger og farkoster og slikt å ta seg av :saint: For mange ting og bolig som plutselig trenger reparasjoner osv.

Teerex

Teerex

Handler litt om hva konsekvensene blir om man tar seg vann over hodet, prioriterer feil og samtidig har litt uflaks med helse, jobb, fritid osv. For mange prosjekter, for liten tid, for lite penger. For mange doninger og farkoster :saint:

• Create New...