Lars H. Svart 24.April.2023 Del på Facebook Svart 24.April.2023 Har sjekket manualen litt nærmere, men finner ikke noen verdier, kun en forklaring på de enkelte komponentene. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
J-Å Svart 24.April.2023 Del på Facebook Svart 24.April.2023 Det som er svakheten med de fleste innebygde og enkle eksterne regulatorer, er at de gir få muligheter for å begrense strømmen. Litiumbatterier er veldig "sultne" og kan holde dynamoene på full effekt ganske lenge. Dette er tatt opp i en annen tråd om lading: https://baatplassen.no/i/topic/169973-ladac-1204-og-1205-kan-de-brukes-uten-å-modifisere-dynamo/ Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 24.April.2023 Del på Facebook Svart 24.April.2023 Lars H. skrev for 7 timer siden: Alt er ikke "hemmelig". Slik er Hitachi sin generator (LR155-20 55A) med regulator bygget og beskrevet, helt enkel analog oppbygging. Denne var interessant, faktisk mulig å forstå virkemåte også! På skjema jeg har sett tidligere har bare regulator vært tegnet som en ‘dings’ med påskriften regulator. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 25.April.2023 Del på Facebook Svart 25.April.2023 Lars H. skrev On 23.4.2023 at 13.28: En 4W lampe er ikke mye dyrere enn en på 4W? Ville tro de kostet det samme Greia med att ladelampe med glødetråd er 2w isteden for 4w tror jeg har med varme utviklingen på en 4w pære inne i ett lite kontrolllys. Når det er skrevet har 2w alltid fungert for meg men har lest andre har slike problemer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.