Code0 Startet 22.April.2023 Link til dette innlegget Startet 22.April.2023 (redigert) Jeg ser ingen offshoreinstallasjoner i Nordsjøen på Navionics på iPad. Noen som vet hvordan jeg får lastet inn disse? Tenker i farvannet vest for stavanger, Haugesund, Bergen. Zoomer in og panorerer rundt, ser ingen ting. Redigert 22.April.2023 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 22.April.2023 Link til dette innlegget Svart 22.April.2023 Det er nok en grunn til at ikke oljeinstallasjonene er avmerket i kartet ja? Det hadde vært litt vel naivt å gitt terrorister og andre for mye informasjon om det som driver mye av landet. Selv om det kunne vært praktisk å ha slikt i kartet for vanlige folk. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 22.April.2023 Link til dette innlegget Svart 22.April.2023 Å kommer du for nærme, kan du være sikker på du blir kontaktet. De holder jo god kontroll med sikkerhets sonen. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Bitteliten Svart 22.April.2023 Link til dette innlegget Svart 22.April.2023 (redigert) De er der. Zoom inn Redigert 22.April.2023 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 23.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2023 Jeg ser de dukker frem når jeg zoomer inn, må lete på rette plassen. Ser jeg vil sette knappenåler på aktuelle obstruksjoner så de synes med lavere oppløsning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.