Jump to content

Edit History

Jamaica2

Jamaica2

Jeg satt en 2x4 tomsbjelke over cockpit inngangen, en stropp rundt den, hvor på en talje og til motor. Hos meg er det skjært ut en motorluke i cockpit, noe som gjør tilgangen til drev og baksiden av motoren enklere. Før var det slik du beskriver. Går sikkert fin en sesong til :-) så kjør på og få den på vannet. Kanskje hvis du finner en ting av hardplast som du kan dytte opp og prøve å skrape av rurene og skjellene? F. eks. baksiden av en tannkost? Vet ikke hvor lett de evt. løsner eller ikke - bare en idé, men du har vel kanskje andre prosjekter som må løses før du skal sjøsette :)

Jamaica2

Jamaica2

Jeg satt en 2x4 tomsbjelke over cockpit inngangen, en stropp rundt den, hvor på en talkje og til motor. Hos meg er det skjært ut en motorluke i cockpit, noe som gjør tilgangen til drev og baksiden av motoren enklere. Før var det slik du beskriver. Går sikkert fin en sesong til :-) så kjør på og få den på vannet. Kanskje hvis du finner en ting av hardplast som du kan dytte opp og prøve å skrape av rurene og skjellene? F. eks. baksiden av en tannkost? Vet ikke hvor lett de evt. løsner eller ikke - bare en idé, men du har vel kanskje andre prosjekter som må løses før du skal sjøsette :)

• Create New...