Jump to content

Edit History

Komodo

Komodo

Thomas_h skrev for 1 time siden:

Lager de gode båter? Noe bekymringer ute å gå? 

Thomas_h skrev 39 minutter siden:

I mellomtiden har jeg googlet litt om skorgenes, og ser det har vært litt mye juridiske problemer media.

Det har vært en del leven rundt feil og reklamasjoner på Skorgenes, dette har også vært diskutert her inne. Nå er det vel slik at alle nye båter som blir levert kommer med diverse feil, og etter en tid bør man ha funnet feilene og fått rettet opp i dem. Problemet med Skorgenes var ikke etter som jeg har forstått at det har vært spesielt mye feil, men at de har vært ekstremt kranglete på å rette opp i de små og store ting som har vært. Så vidt jeg har forstått har de laget gode båter, og når alle skavanker har blitt rettet har jeg inntrykk av at eierne har vært veldig fornøyd. Men jeg har ikke fulgt de sakene tett, andre kan helt sikkert si mer om dette. Trodde forøvrig også at sjappa var konk. 

Komodo

Komodo

Thomas_h skrev for 1 time siden:

Lager de gode båter? Noe bekymringer ute å gå? 

Thomas_h skrev 34 minutter siden:

I mellomtiden har jeg googlet litt om skorgenes, og ser det har vært litt mye juridiske problemer media.

Det har vært en del leven rundt feil og reklamasjoner på Skorgenes, dette har også vært diskutert her inne. Nå er det vel slik at alle nye båter som blir levert kommer med diverse feil, og etter en tid bør man ha funnet feilene og fått rettet opp i dem. Problemet med Skorgenes var ikke etter som jeg har forstått at det har vært spesielt mye feil, men at de har vært ekstremt kranglete på å rette opp i de små og store ting som har vært. Så vidt jeg har forstått har de laget gode båter, og når alle skavanker har blitt rettet har jeg inntrykk av at eierne har vært veldig fornøyd. Trodde forøvrig også at sjappa var konk. 

• Create New...