Thomas_h
Chiefengineer skrev for 8 timer siden:Bergen Mandarinsenter er en skikkelig tungdrevet
Bergen Mandarinsenter? Skrivefeil eller er det dette kallenavnet
Jeg er nok litt skeptisk hvis denne bruker 5 l/nm. Går fort over budgettet mitt da jeg går ca 100 timer i året på den farten.
Bergen dørk skrev 53 minutter siden:ne godt tøffet rundt i skjærgården i 7-8 knop med den, jeg; skikkelig fin leilighet på kjøl. 😊
Ja, det blir litt mer av dette desto større båten blir. Og det er også kjekt.
Gullfisk skrev 23 minutter siden:Må si meg enig med Komodo der. Hvis det er drømmebåten, og så nær i pris, bør det være mulig å komme i mål.
Ja, disse båtene treffer veldig mange av mine krav, så veldig nærmt drømmebåten. Det som ikke er drømmebåten er en drevbåt med 1000 timer. 🤣 så hvis det blir denne må jeg legge inn i prisen 2 stk nye drev i ligningen (for å sammenligne prisen).
Gullfisk skrev 23 minutter siden:Dessuten er jeg livsvarig vaksinert mot drev
Jeg har holdt meg vekke fra drev selv, men har fått litt av vaksinen selv fra dette forumet og fra familie og venner. Jeg vet jeg får pes om jeg kjøper noe annet en akslingbåt med singelinstallasjon, da dette er det mest fornuftige ihht. til min familien. Men ikke altid fornuften treffer følelsene.