Jump to content

Edit History

Thomas_h

Thomas_h

Bonus skrev for 3 timer siden:

Jeg har detaljert regnskap fra 10 fantastiske år med 37 fots båt og to motorer. I Excel. Men, jeg lover å ikke legge det ut i denne tråden :giggle:

Joda, det hadde vært hyggelig det; bare å dele. Jeg har sikker fylt 10 000 liter drivstoff de siste 2 årene, så selv uten excel og innblanding av andre kostnadder ser jeg at det ikke lønner seg med båt..:crazy:

men samtidig; alle "topp 10" dagene i samme periode har også vært i båten.. 🥳

Okkaby skrev for 3 timer siden:

Diesel er billigere nå enn i fjor.

Jeg har lagt merke til det.. båt-bytte finansieres i store deler av besparelser på drivstoff på ny vs nåværende båt. 

Slik det ser ut nå må jeg desverre inn med noe lån for å få endene (🦆🦆) til å møtes med oppgradering. 

Jaja, venter på nytt tilbud i morgen. 

Thomas_h

Thomas_h

Bonus skrev for 3 timer siden:

Jeg har detaljert regnskap fra 10 fantastiske år med 37 fots båt og to motorer. I Excel. Men, jeg lover å ikke legge det ut i denne tråden :giggle:

Joda, det hadde vært hyggelig det. Jeg har sikker rundet 10 000 liter drivstoff de siste 2 årene, så selv uten excel og innblanding av andre kostnadder ser jeg at det ikke lønner seg med båt..:crazy:

men samtidig; alle "topp 10" dagene i samme periode har også vært i båten.. 🥳

Okkaby skrev for 3 timer siden:

Diesel er billigere nå enn i fjor.

Jeg har lagt merke til det.. båt-bytte finansieres i store deler av besparelser på drivstoff på ny vs nåværende båt. 

Slik det ser ut nå må jeg desverre inn med noe lån for å få endene (🦆🦆) til å møtes med oppgradering. 

Jaja, venter på nytt tilbud i morgen. 

• Create New...