PeerGynt Startet 23.April.2023 Link til dette innlegget Startet 23.April.2023 Powertrim på min Johnson 50 hk, 2000 modell har låst seg i nedre posisjon. Jeg har fylt på ny olje og alt så ut til å være OK før jeg satte båten på vannet. Etter enn kort prøvetur skulle jeg tilte mtoren opp igjen, men den har nå låst seg fullstendig. Trim motoren går, men påhengsen rikker seg ikke. Har prøvd å hjelpe til ved å løfte i undervannhuset, men det er helt låt. Noen som har tips om hvordan jeg kan få løst dette? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 24.April.2023 Link til dette innlegget Svart 24.April.2023 Det kan hende du har hatt i for mye olje slik at den har låst seg. Da må du få ut olje fra sylinderen. Klarer du å komme til skruen for påfylling nå som motoren er nede og la olje komme ut? Sitér dette innlegget Link to post
PeerGynt Svart 24.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2023 Det er ikke lett å komme til skruene nå når motoren er nede, men jeg skal se nærmere på det, takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.