Jump to content

Edit History

Olepo

Olepo

Temaet har jo vært oppe noen ganger tidligere, stor takk til @lang-sommerferie for en konkret og oppnåelig oppskrift til suksess:thumbsup:.

Selv har jeg brukt noen timer med DA maskin og Meguiars One Step + Purewax med diverse skumpads på min Bavaria 25S før hver sesong. Får et brukbart resultat med grei holdbarhet til å være amatør, men skulle jo gjerne hentet ut litt ekstra. Raskere vei til godt resultat er ikke å forakte.

Jeg har aldri brukt roterende maskin - men det skal testes. Har tilgang til en relativt ny maskin fra Wurth på jobb, så kan prøve meg litt med den etter å ha fått bestilt noe Mirka Polarshine.

Olepo

Olepo

Temaet har jo vært oppe noen ganger tidligere, stor takk til @lang-sommerferie for en konkret og oppnåelig oppskrift til suksess:thumbsup:.

Selv har jeg brukt noen del timer med DA maskin og Meguiars One Step + Purewax med diverse skumpads på min Bavaria 25S før hver sesong. Får et brukbart resultat med grei holdbarhet til å være amatør, men skulle jo gjerne hentet ut litt ekstra. Raskere vei til godt resultat er ikke å forakte.

Jeg har aldri brukt roterende maskin - men det skal testes. Har tilgang til en relativt ny maskin fra Wurth på jobb, så kan prøve meg litt med den etter å ha fått bestilt noe Mirka Polarshine.

• Create New...