Jump to content

Edit History

Sjarm sørlandssn

Sjarm sørlandssn

@Hakkannen  Tusen takk for detaljert beskrivelse. Jeg skal prøve å legge ved mer detaljerte bilder i løpet av helgen. Blått tre bare noen få flekker, lite. Jeg skal sjekke kobbernagler etter ditt råd. Jeg vil beholde fargen på treet, ikke male hele båten. Jeg skal bruke D1-D2. Innsiden av båten vil ikke bli malt. Alt vil være impregnert med D1. Jeg ønsker å holde båten i god stand i mange år. Jeg tenker å gjøre om det øvre overbygget - erstatte det med en treoverflate. Men det er ikke i år.

Sjarm sørlandssn

Sjarm sørlandssn

@Hakkannen Большое спасибо за подробное описание. На выходных постараюсь прикрепить более подробные фото. Голубая древесина всего несколько пятен, мелкие. По твоему совету проверю медные заклепки. Я хочу сохранить цвет дерева, а не красить всю лодку. Я буду использовать D1-D2. Внутренняя часть лодки не будет окрашена. Все будет пропитано D1. Я хочу сохранить лодку в хорошем состоянии на долгие годы. Думаю переделать верхнюю надстройку - заменить на деревянную поверхность. Но это не в этом году.

Sjarm sørlandssn

Sjarm sørlandssn

https://baatplassen.no/i/profile/39025-hakkannen/ Большое спасибо за подробное описание. На выходных постараюсь прикрепить более подробные фото. Голубая древесина всего несколько пятен, мелкие. По твоему совету проверю медные заклепки. Я хочу сохранить цвет дерева, а не красить всю лодку. Я буду использовать D1-D2. Внутренняя часть лодки не будет окрашена. Все будет пропитано D1. Я хочу сохранить лодку в хорошем состоянии на долгие годы. Думаю переделать верхнюю надстройку - заменить на деревянную поверхность. Но это не в этом году.

Sjarm sørlandssn

Sjarm sørlandssn

@Hakkannen Tusen takk for detaljert beskrivelse. Jeg skal prøve å legge ved mer detaljerte bilder i løpet av helgen. Blått tre bare noen få flekker, lite. Jeg skal sjekke kobbernagler etter ditt råd. Jeg vil beholde fargen på treet, ikke male hele båten. Jeg skal bruke D1-D2. Innsiden av båten vil ikke bli malt. Alt vil være impregnert med D1. Jeg ønsker å holde båten i god stand i mange år. Jeg tenker å gjøre om det øvre overbygget - erstatte det med en treoverflate. Men det er ikke i år.

• Create New...