Jump to content

Edit History

Askarius

Askarius

Pequod skrev On 25.4.2023 at 12.49:

Nydelig arbeide! Herlig å se en slik god jobb. Hadde et adskillig mer slitent eksemplar fra 1974 i fem og et halvt år. Fantastisk båt!

Om jeg noen gang blir nødt til å skalere ned på båtlivet, så er det en Nidelv 24 jeg vil ha.

Vis hele sitatet  

takktakk =) fra 1974 ja, må jo ha vært ett av de første årene de produserte nidelv24?  

Nidelv24 virker til å være en flott "innstegs båt" for oss som aldri har eid båt eller hatt noe særlig med båt å gjøre.. Alt man gjør her... gjør vi for første gang :giggle: greit å ha en enkel å grei båt da!

Askarius

Askarius

Nydelig arbeide! Herlig å se en slik god jobb. Hadde et adskillig mer slitent eksemplar fra 1974 i fem og et halvt år. Fantastisk båt!

Om jeg noen gang blir nødt til å skalere ned på båtlivet, så er det en Nidelv 24 jeg vil ha.

Vis hele sitatet  

takktakk =) fra 1974 ja, må jo ha vært første året de produserte nidelv24?  

Nidelv24 virker til å være en flott "innstegs båt" for oss som aldri har eid båt eller hatt noe særlig med båt å gjøre.. Alt man gjør her... gjør vi for første gang :giggle: greit å ha en enkel å grei båt da!

Askarius

Askarius

Vis hele sitatet  

takktakk =) fra 1974 ja, må jo ha vært første året de produserte nidelv24?  

Nidelv24 virker til å være en flott "innstegs båt" for oss som aldri har eid båt eller hatt noe særlig med båt å gjøre.. Alt man gjø her... gjør vi for første gang :giggle: greit å ha en enkel å grei båt da!

• Create New...