Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

Ja, ligger noe bilder og film på snap. 

1 hour ago, Trond123 said:

Du får gi en lyd hvis du får noe tid til overs mellom de to båtturene da. ?

Det skal jeg gjøre Trond :) 

regner med at det blir en dag mellom før jeg drar tilbake så hyggelig å treffes igjen ?

1 hour ago, Thomas_h said:

@sap_2000 har du funnet kai? 

Den skjermen ved siden av plotter; er det en Ipad? eller fast montert? Den passet så bra inn. 

Ja plass er i boks i Eidsvågen :) 

den ved siden av plotter er en iPad 12,9” på høykant med navionics kartprogram. 

kjekt i kombinasjon med plotter.  Har alle ruter på den samt kjappere å kikke rund og zoome inn/ut i kartet med den.  

noen ganger kjører jeg to forskjellige zoom nivåer på plotter og iPad.  Andre ganger setter jeg iPad fast zoomet inn på et område foran meg hvis det er mye å følge med på/ orientere seg i. 

Passert Feste nå og del 1 av turen nærmer seg slutten   

IMG_0785.jpeg

IMG_0786.jpeg

IMG_0788.jpeg

IMG_0789.jpeg

IMG_0790.jpeg

IMG_0792.jpeg

sap_2000

sap_2000

Ja, ligger noe bilder og film på snap. 

1 hour ago, Trond123 said:

Du får gi en lyd hvis du får noe tid til overs mellom de to båtturene da. ?

Det skal jeg gjøre Trond :) 

regner med at det blir en dag mellom før jeg drar tilbake så hyggelig å treffes igjen ?

57 minutes ago, Thomas_h said:

@sap_2000 har du funnet kai? 

Den skjermen ved siden av plotter; er det en Ipad? eller fast montert? Den passet så bra inn. 

Ja plass er i boks i Eidsvågen :) 

den ved siden av plotter er en iPad 12,9” på høykant med navionics kartprogram. 

kjekt i kombinasjon med plotter.  Har alle ruter på den samt kjappere å kikke rund og zoome inn/ut i kartet med den.  

noen ganger kjører jeg to forskjellige zoom nivåer på plotter og iPad.  Andre ganger setter jeg iPad zoomet inn på et område foran meg hvis det er mye å følge med på. 

Passert Feste nå og del 1 av turen nærmer seg slutten   

IMG_0785.jpeg

IMG_0786.jpeg

IMG_0788.jpeg

IMG_0789.jpeg

IMG_0790.jpeg

IMG_0792.jpeg

• Create New...