Jump to content

Edit History

seilfred

seilfred

Går helt fint, har gjort det mange ganger selv. Propellen min ligger såpass dypt at jeg akkurat ikke når den fra overflaten. Dvs., jeg må en halv meter under med hodet for å arbeide, og da kreves egentlig bare en god plan. Tenk på hvor du kan holde deg fast, for du får oppdrift og må holde deg nede. Tenk gjennom hvert steg. Et enkelt steg bør ikke ta mer en kanskje 30 sek å gjennomføre. Bruk locktite selv under vann. Den herder alikevel, og det er fare for at du ikke klarer å dra til like godt som på land. Verktøyene kommer til å ruste, så bruk noe billig. Blybelte er nesten et must om du skal arbeide under overflaten.

og, ta det skikkelig rolig. Rolig pust mellom hver gang du går under, det er ganske slitsomt. Gjør ingenting overilt

seilfred

seilfred

Går helt fint, har gjort det mange ganger selv. Propellen min ligger såpass dypt at jeg akkurat ikke når den fra overflaten. Dvs., jeg må en halv meter under med hodet for å arbeide, og da kreves egentlig bare en god plan. Tenk på hvor du kan holde deg fast, for du får oppdrift og må holde deg nede. Tenk gjennom hvert steg. Et enkelt steg bør ikke ta mer en kanskje 30 sek å gjennomføre. Bruk locktite selv under vann. Den herder alikevel, og det er fare for at du ikke klarer å dra til like godt som på land. Verktøyene kommer til å ruste, så bruk noe billig. Blybelte er nesten et must om du skal arbeide under overflaten

• Create New...