Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Fantino skrev 23 minutter siden:

og det ser ut til å være det samme de selger nå.

Batterikassa er jo forskjellig og klagingen har jo stilnett så jeg velger å tro att ett firma som Exide har tatt grep om eventuelle kvalitetsproblemer de hadde for 10 år siden.
De selger jo disse batteriene wold wide og er antagelig den største eller nest største batteriprodusenten i verden så ser ikke de er tjent med å selge elendige batterier år etter år når det er lett å produsere gode batterier.
Men er enig med deg att det kan virke som om noen opplevde å få batterier med dårlig holdbarhet i en periode for endel år siden.

pipe

pipe

Fantino skrev 19 minutter siden:

Batterikassa er jo forskjellig og klagingen har jo stilnett så jeg velger å tro att ett firma som Exide har tatt grep om eventuelle kvalitetsproblemer de hadde for 10 år siden.
De selger jo disse batteriene wold wide og er antagelig den største eller nest største batteriprodusenten i verden så ser ikke de er tjent med å selge elendige batterier år etter år.

pipe

pipe

Fantino skrev 2 minutter siden:

De selger jo disse batteriene wold wide og er antagelig den største batteriprodusenten i verden så ser ikke de er tjent med å selge elendige batterier år etter år

• Create New...