Jump to content

Edit History

LM 605

LM 605

index skrev 42 minutter siden:

Men da bør du kjøpe Sønnak da. Om du ikke bryr deg om andres erfaringer. Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe Sønnak igjen. Enkelt og greit. 

Har nå hatt div. Sønnak batterier i mange av mine tidligere båter, både snekker og day-cruisere +++. Disse  fungerte helt  ypperlig år etter år , til mitt bruk , den gang. Har fremdeles et Sønnak dual i båten i dag på det sjuende året , helt topp! Sønnak ( Exide/Tudor) skårer jo alltid bra i tester etc. Kommer aldri til å kjøpe noe annet her i mine båter.:thumbsup:

LM 605

LM 605

index skrev 7 minutter siden:

Men da bør du kjøpe Sønnak da. Om du ikke bryr deg om andres erfaringer. Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe Sønnak igjen. Enkelt og greit. 

Har nå hatt div. Sønnak batterier i mange av mine tidligere båter, både snekker og day-cruisere +++. Disse  fungerte helt  ypperlig år etter år , til mitt bruk , den gang. Har fremdeles et Sønnak dual i båten i dag på det sjuende året , helt topp! Sønnak ( Excel/Tudor) skårer jo alltid bra i tester etc. Kommer aldri til å kjøpe noe annet her i mine båter.:thumbsup:

• Create New...