Jump to content

Edit History

Y_V

Y_V

Okkaby skrev for 18 timer siden:

Husk det krever du har måling av forbruk integrert i motor eller flowmeter installert.

Bruker eget flowmeter hos meg.

Neste blir å koble begge diesel tankene på N2K nettverket. så håper jeg Orca kommer med en oppdatering hvor en får opp gjenværende distanse basert på aktuell tank status/forbruk. Dette er jo ren kalkulering, så bør være mulig uten for mye jobb for de.

True that!

Tviler på at motorstyringen i båten vår har adapter til nmea2000. Så planen er å kjøpe Volvo Penta Easy connector eller noen annet som henter relevant informasjon fra motor.

Y_V

Y_V

Okkaby skrev for 18 timer siden:

Husk det krever du har måling av forbruk integrert i motor eller flowmeter installert.

Bruker eget flowmeter hos meg.

Neste blir å koble begge diesel tankene på N2K nettverket. så håper jeg Orca kommer med en oppdatering hvor en får opp gjenværende distanse basert på aktuell tank status/forbruk. Dette er jo ren kalkulering, så bør være mulig uten for mye jobb for de.

True that!

Tviler på at motorstyringen har adapter til nmea2000. Så planen er å kjøpe Volvo Penta Easy connector eller noen annet som henter relevant informasjon fra motor.

• Create New...