Windy37GM Startet 29.April.2023 Link til dette innlegget Startet 29.April.2023 (redigert) Jeg har en oppfatning at propellene på DPE (stål hvor begge er 3 blads) duoprop skal monteres slik at de "ikke møtes" på toppen under kavitasjonsplata. Er det riktig og har noen noe dokumentasjon på det? Eller har jeg kanskje drømt :-) Mvh Windy37GM Redigert 29.April.2023 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bellil Svart 30.April.2023 Link til dette innlegget Svart 30.April.2023 Så langt jeg husker står det ikke noe om dette i "Gjør det selv"-boken til VP. Har aldri tenkt på dette selv. Henter popcornet og skal følge med på om noen har sterke meninger om dette. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Windy37GM Svart 30.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2023 Bellil skrev for 10 timer siden: Henter popcornet og skal følge med på om noen har sterke meninger om dette. Ta turen over til FB og forumet "Vi med Volvo Penta". Dæven, det tok fyr :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bellil Svart 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 Holder meg her jeg @Windy37GM. Har blitt ganske så drittlei Fjesboka. Men er innom et par ganger i året :-) Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.