Joltus Startet 29.April.2023 Link til dette innlegget Startet 29.April.2023 Noen som kan peke meg mot luftingen til bensintanken på Uttern D66? Mistenker en av hullene på stb side. Der er wallas, vask og to ekstra. Må finne ut om tilbakeslagventilen henger på luftingen.... Sitér dette innlegget Link to post
N-D-780 Svart 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 Hei @Joltus, lurer på om du har flere utluftinger på siden? Jeg har to lufte punkter litt lenger bak på min, som jeg tror er for bensintank og vanntank. Har du disse? Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 1.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 (redigert) Hmmm.. Bare en der eg. Til vannposen ? Redigert 1.Mai.2023 av Joltus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
N-D-780 Svart 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 (redigert) Hm jeg har ikke vannpose men fast tank. Jeg har også to utluftinger på andre siden (babord side) som jeg ikke har tenkt over tidligere. Forsøkte å titte under akter benken nå, men må være litt mer slange-menneske for å komme til. Får se en annen dag med bedre temperatur ? Redigert 1.Mai.2023 av N-D-780 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 1.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 Utrolig at eg ikke klarer se hullene ? Får ta en runde i morgen. Har et hull på bb side også. Nå har eg vel forsåvidt konkludert med at det hvertfall ikke er helt tett i lufting, for da hadde nok motor stoppet. Ble bare nevnt at tett tilb.slagsventil kunne klure til motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 16.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2023 Det var nok riktig det siste hullet. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.