Fyrlykten Startet 30.April.2023 Link til dette innlegget Startet 30.April.2023 (redigert) Da er det snart dags for å pynte båtene sine og være med i Byfjordsparade i byen mellom de syv fjell, vakre Bergen by. Håper vi sees der. VHF kanal 67 benyttes for intern kommunikasjon. Mvh Redigert 30.April.2023 av Fyrlykten (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Pequod Svart 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 Dette er noe jeg savner med koronaen! Det førte jo til to slike båtparader i Oslo, både i 2020 og 2021, og jeg synes det var skikkelig hyggelig og koselig, særlig den første. I fjor var det jo tilbake til gammel feiring, og ingen båtparade. Siden 2019 har jeg feiret 17. mai i båten, men i år, hvis alt går etter planen, vil jeg befinne meg enten i Fredrikstad, på Koster eller i Strömstad på den dagen. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.