Niko24 Startet 30.April.2023 Link til dette innlegget Startet 30.April.2023 Hei. Kjøpte meg tidligere iår en Princess 32 1979MOD med Volvo penta TD60 190hk motor. Er litt usikker på drev men mener dette er ett Stern Power drev. Under segling i marsjfart begynte det plutselig å smelle ifra drev, propeller og undervannshus ser heilt fint. Når eg setter båten i revers er det ingen ulyder, kunn når eg går frammover, oljen ser fin ut og ikkje anntydning til spon i. Noen so har vert borti lignende eller har erfaring med dette? Eventuelt kor en kann få tak i deler til drev? Sitér dette innlegget Link to post
ohio Svart 1.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 Kan det være at drevet ikke låser og dermed hopper opp og lager da lyd Sitér dette innlegget Link to post
Niko24 Svart 1.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2023 Låser seg? Kva du tenker på da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.