Jump to content

Edit History

alfaalfa

alfaalfa

PolarLi skrev 15 minutter siden:

Uten at jeg har studert den nærmere, så kan det faktisk se ut som den er designet for montering mellom mutterene, da jeg antar at bolten kan rotere dersom du forsøker å løsne den nederste mutteren. 

Ja, det har du rett i. Dette er for svak skinne under - dvs at for å få klemt dette til som fy uten at plasten under ryker, så må kreftene tas opp mellom mutterne, og med bolten som støtte. Og gjerne med gjengelim i tillegg på den ytterste muttern. Ikke den indre for å unngå at søl skal isolere

Er man på tur så er man på tur - og da er det seter med støtdemping og nyrebelte. Og doble muttere med gjengelim

alfaalfa

alfaalfa

PolarLi skrev 3 minutter siden:

Uten at jeg har studert den nærmere, så kan det faktisk se ut som den er designet for montering mellom mutterene, da jeg antar at bolten kan rotere dersom du forsøker å løsne den nederste mutteren. 

Nei, det skjal monteres ned mot skinna og muttere og sprengskive over. Og gjerne med gjengelim i tillegg på den ytterste muttern. Ikke den indre for å unngå at søl skal isolere

Er man på tur så er man på tur - og da er det seter med støtdemping og nyrebelte. Og doble muttere med gjengelim

• Create New...