Kavala Startet 1.Mai.2023 Del på Facebook Startet 1.Mai.2023 På bildet under handtaket finns en bryter, jeg har problemer med å veksle frem og bak, virker som noe "henger" for så å slippe når en tar litt ekstra i. Noen som har erfaring med denne type manöverenhet, er den bryteren som sitter under handtaket en "lås" som må trykkes inn for å få veksle? Trim for drevet fungerer perfekt. Har også ett problem å få av hetta som skjuler mekanikken i enheten, hvordan lösner jeg denne. (Har ingen instr bok). Håper noen her inne har svar på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 1.Mai.2023 Del på Facebook Svart 1.Mai.2023 Hei ! Jeg har en slik som du,men til to motorer. Ingen knapper på mine. Regner med den på siden av spaken er til powertrim'en din, Når jeg skal sjekke og smøre opp under lokket bruker jeg bare et flatt skrujern og vipper det forsiktig opp på midten i forkant. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Kavala Svart 1.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2023 Ja den på siden er trim til drevet (VP 290). Ok skal pröve å vippe opp dekselet med ett flatt skrujern. Den andre på undersiden kan vippes to veier, men ingen spesiell reaksjon samme vilken vei. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 4.Mai.2023 Del på Facebook Svart 4.Mai.2023 Hvordan gikk det, fikk du den av ? Var i båten min i dag og fant ut at jeg ikke trenger skrujern for å få den av. Lagde en liten video også: Ta av deksel på manøverkontroll. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Kavala Svart 7.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Glimrende, veldig enkelt. Ang den bryteren på undersiden av spaken. VP har to typer, en med bryter og en uten. Den m bryter kan koples til styring av baupropell. Så var det problemet løst. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 8.Mai.2023 Del på Facebook Svart 8.Mai.2023 Så bra Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.