fs Startet 2.Mai.2023 Del på Facebook Startet 2.Mai.2023 Noen som kjenner til skrogtrekk med litt tykkelse? Det eneste jeg finner er 3mm skai. Tidligere var det flere alternative tykkelser i handelen men nå ser det ut til at leverandører har standardisert på samme produkt. Lenge leve blårussen 🤣 Skulle gjerne hatt skai med litt mer isolasjon, også for å ta opp endel unøyaktigheter i laminat. To lag er selvsagt en mulighet, men blir unødve dig kostbart og arbeidssomt. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 2.Mai.2023 Del på Facebook Svart 2.Mai.2023 mener maritim sin skottbekledning er 4 mm. Kansje jeg husker feil Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Hekri Svart 2.Mai.2023 Del på Facebook Svart 2.Mai.2023 Jeg gjorde et slikt stunt i vinter. Fikk mange gode råd og tips ang skottbekledning og brannfare og holdbarhet i vedlagte link. (Hele prosjektet ligger i en egen tråd) Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Timmeeh Svart 2.Mai.2023 Del på Facebook Svart 2.Mai.2023 https://low-e.no/produkter/isolasjon/low-e-hvit-innvendig-isolasjon-121-cm/ ingen erfaring med produktet men dette er 6.5mm. Usikker på hvor slitesterk overflaten er. selv har jeg kjøpt 10mm armaflex jeg skal ha under skaitrekket. Mulig det finnes tynnere isolasjon. Det blir jo da to runder men, gode greier når man er ferdig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.