Eika
Skal man anbefale en one step, så syns jeg denne er god. Vet også om 2 opplag med sånn ca 900 båt til sammen, som bruker den. Der er effektivitet og resultat det viktigste, hvis de tar båten under fenderlist på en times tid, så er det topp stemning
https://www.siddis.no/shop/product/maxolen-perfect-pearl-95?tm=
Ett par triks underveis, når putene pakker seg, så skyll putene i litt varmt vann og blås de tørre med trykkluft hvis du har det, eller bare legg de til tørk imens du bruker en annen pute. Mikrofiber kluter er fint til å tørke av etterpå (de fra Biltema og Europris fungerer fint, MÅ ikke ha mikrofiber kluter spessielt til dette som koster 500kr stk) det gode gamle poleringsgarnet er for spessielt intresserte i disse dager. Til vedlikeholdsvask ett par ganger iløpet av sesongen, så syns jeg sonax wash & seal er god, den legger fra seg ett nytt lag med uv beskyttelse, har den på jula også til en fornuftig pris. For båter med voks så syns jeg sonax wash & wax er god. Har også prøvd Biltema rubbing på ett par båter i det siste, det er imponerende at man fortsatt kan selge sånn drit, tyntflytende søl ala det vi brukte på bilene for 25år siden, sikkert fin nostalgisk følelse i kombinasjon med polergarn for de spessielt intresserte som vil ha vonde skuldre og rygg etter 2 dager med jobb som gir ett dårligt resultat
Hvis du aldri har brukt maskin før, så bruk ett kvarter til og se noen video'r på youtube
Bilde sier mer enn tusen ord, hvor mange bilder er det iløpet av 15min film ? Det blir flere ord enn jeg gidder å skrive
Sånn helt til slutt, må jeg bare dra frem roterende maskin til neste sesong, hvis du kapper den medfølgende bakplata ned til ringen du ser oppå bakplata, så er det en helt grei maskin til svimlende 659kr :) bare ikke bruk 180 pads og de seigeste rubbingene, da står det en røyksky ut av den etter 5-10min