k1mbo Startet 3.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2023 Skulle teste ankervinsjen bak for første gang i år her i helgen, men der var det ikke noe liv. Får rødt lys og alarm når jeg prøver å slippe ut eller kjøre inn på fjernkontroll. Ingen respons på panelet, eller på knappene på MCU’en. Måler strøm fra sikring. Har MCU’en bare sovnet inn i vinter? Noe annet jeg kan teste? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 3.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2023 ringe Vestfold Vinsj & Thruster Jan Johansen - 95150993 jobbet hos Engbo. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
k1mbo Svart 3.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2023 Roger jo skrev for 1 time siden: ringe Vestfold Vinsj & Thruster Jan Johansen - 95150993 jobbet hos Engbo. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
El barco de Sol Svart 18.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2023 Jan er en fagmann. Ordnet for meg! Anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 18.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2023 Og hva ble løsningen? Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 13.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2023 Skiftet til sleipner strying Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.