Jump to content

Edit History

NovaMan

NovaMan

Oaknose skrev for 3 timer siden:

Takk for alle innspill/svar! Jeg tenker at jeg river ut resten av innmaten, kjøper inn noe kraft(ig)vask og skurer dørken, bokstavelig talt. Og så gjøre opp status.. Da har jeg brukt litt tid, men ikke tømt meg for verken tålmodighet, ork, motivasjon eller penger.. 🙂

Jeg hjalp en kar med samme type båt for en del år siden, og der måtte vi stoppe prosjektet da vi ikke fikk tak i eller fikk produsert frontrute. Flere glassmestere prøvde seg med lexan og andre materialer, men det var for mange runde profiler på vinduskarmen til at det gikk. Jeg ville sjekket dette før jeg la noe arbeid eller penger i dette prosjektet. Finner du, eller får du laget frontrute så får du båt ut av dette.

NovaMan

NovaMan

Oaknose skrev for 3 timer siden:

Takk for alle innspill/svar! Jeg tenker at jeg river ut resten av innmaten, kjøper inn noe kraft(ig)vask og skurer dørken, bokstavelig talt. Og så gjøre opp status.. Da har jeg brukt litt tid, men ikke tømt meg for verken tålmodighet, ork, motivasjon eller penger.. 🙂

Jeg hjalp en kar med samme type båt for en del år siden, og der måtte vi stoppe prosjektet da vi ikke fikk tak i eller fikk produsert frontrute. Flere glassmestere prøvde seg med lexan og andre materialer, men det var for mange runde profiler på vinduskarmen til at det gikk. Jeg ville sjekket dette før jeg la noe arbeid eller penger i dette prosjektet. Finner du frontrute så får du båt ut av dette.

• Create New...