Jump to content

Edit History

Førstefender

Førstefender

Ville søkt opp 80talls plast snekker på rundt 23-26fot, som har fått byttet motor siste 15år. Da får du en båt, som har en viss tyngde til å takle litt sjø, store nok til å kunne bo greit en uke, har normalt en do og et kjøleskap. Men disse får du ikke på henger, til et aktivt båtliv vil jeg uansett anbefale å skaffe seg en båtplass først som sist.

Hanto 24

Nidelv 24

Solux 24

Scand Classic 25

Marex 24

Joda 7500 (men er nok litt dyrere)

Førstefender

Førstefender

Ville søkt opp 80talls plast snekker på rundt 23-26fot, som har fått byttet motor siste 15år. Da får du en båt, som har en viss tyngde til å takle litt sjø, store nok til å kunne bo greit en uke, har normalt en do og et kjøleskap. Men disse får du ikke på henger, til et aktivt båtliv vil jeg uansett anbefale å skaffe seg en båtplass først som sist.

Hanto 24

Nidelv 24

Solux 24

Scand Classic 25

Marex 24

Førstefender

Førstefender

Ville søkt opp 80talls plast snekker på rundt 23-26fot, som har fått byttet motor siste 15år. Da får du en båt, som har en hvis tyngde til å takle litt sjø, store nok til å kunne bo greit en uke, har normalt en do og et kjøleskap. Men disse får du ikke på henger, til et aktivt båtliv vil jeg uansett anbefale å skaffe seg en båtplass først som sist.

Hanto 24

Nidelv 24

Solux 24

Scand Classic 25

Marex 24

• Create New...