valvolainen Startet 6.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2023 holder på og montere toppen igjen på min tamd41. Manualen sier følgende: Anm. Skruvgängan skall fuktas med rostskyddsmedel (det nr 282 036) före monteringen. er det noe vanlig lirium jeg kan benytte istedenfor som er kjapt og få tak i og som ikke tuller med momentet? Sitér dette innlegget Link to post
GunnarNyb Svart 6.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2023 Jeg ville brukt motorolje Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 6.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2023 Det er vel så enkelt som å bruke 5-56 eller WD40. Ikke spray ned i blokka men spray gjengene på boltene Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 6.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2023 Husk å smøre under bolthodet også. Jeg ville brukt motorolje. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
valvolainen Svart 8.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2023 Motorolje påført:) Takk for tips! Kosejobb og montere sammen igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.