Kløver Startet 6.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2023 (redigert) Ankervinsj reagerer ikke når jeg trykker på bryterpanelet. Legger ved bilde av panelet. Det er ikke trådløs, men ledning som går helt frem til ankervinsjen. Jeg har målt om det går strøm til panelet på fjernkontrollen, og det gjør det ikke. Det ser ut til at kabler sitter der det skal i «huset» til vinsjen, men får heller ikke utslag på voltmeter på pluss og minus bak. Kan det være et relle som styrer dette? Den grå ledningen som stikker ut av huset er koblet til en annen kabel, men den stikker kun ut i det «blå» og har vært teiper. Skal den være festet til noe? Redigert 6.Mai.2023 av Kløver (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 7.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2023 (redigert) Kløver skrev for 20 timer siden: men får heller ikke utslag på voltmeter på pluss og minus bak. Da ville jeg startet med å sjekke sikringen. Redigert 7.Mai.2023 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
TrikkerN Lønning Svart 7.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2023 Hvor har du målt? Sitér dette innlegget Link to post
Kløver Svart 7.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2023 TrikkerN Lønning skrev 59 minutter siden: Hvor har du målt? Sitér dette innlegget Link to post
Kløver Svart 7.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2023 Det sitter noen releer på motoren. Kan det være at en av de ikke fungerer? Skal det «klikke» i releet når jeg trykker på knappen? Slik som det klikker i releet når jeg skrur på tenninga? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.