Cinatit Startet 6.Mai.2023 Del på Facebook Startet 6.Mai.2023 Jeg tror dette er Oksidering, men vet egentlig ikke hva det er?Jeg har prøvd å fjerne det med autosol og aceton men ingenting av det fungerer. Noen som vet hvordan jeg kan få disse cockpit stolbena fine igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Dette ser ut som skadet eloksering på aluminium. Så vidt jeg vet er det bare ved å reeloksere delen den kan bli som ny igjen. Det jeg gjorde med en tilsvarende sak var å mattslipe med sandpapir og deretter male to strøk med sølv hammerslaglakk. Det ble slett ikke galt. Sitér dette innlegget Link to post
Cinatit Svart 15.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2023 Ente med å smøre de inn med vaselinolje og da ble de veldig fine igjen. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 15.August.2023 Del på Facebook Svart 15.August.2023 Cinatit skrev for 7 timer siden: Ente med å smøre de inn med vaselinolje og da ble de veldig fine igjen. Fint du kom tilbake med løsningen. Hadde den vært min hadde jeg sikkert godt på med stålull 0000 og lagt på en billakk sealer men vaselinolje høres jo lettere ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.