Jump to content

Edit History

Okkaby

Okkaby

Martine29f skrev for 11 timer siden:

Fikk store problemer etter noen timer med ruskete vær på Trøndelagskysten men kom meg omsider til havn på dorgefart. Deretter var det å tømme tankene for fuel og renske opp i dritten. Tenkte ikke å høre med forsikringen, da jeg vel følte at dette var min egen feil pga total mangel på vedlikehold av tankene. Heldigvis grei adkomst via mannlokk. Så nå har jeg akkurat tatt en ny rens. Sover bedre om natta da.

Problemet er at du kan ha renset tankene i går. Så tanker du nye plass i mårå, å er uheldig at du der får dårlig diesel. Da har du ila dager nytt problem. 

Så ikke enkelt dette.

Okkaby

Okkaby

Martine29f skrev for 1 time siden:

Fikk store problemer etter noen timer med ruskete vær på Trøndelagskysten men kom meg omsider til havn på dorgefart. Deretter var det å tømme tankene for fuel og renske opp i dritten. Tenkte ikke å høre med forsikringen, da jeg vel følte at dette var min egen feil pga total mangel på vedlikehold av tankene. Heldigvis grei adkomst via mannlokk. Så nå har jeg akkurat tatt en ny rens. Sover bedre om natta da.

Problemet er at du kan ha rfnset tankene i går. Så tanker du mye plass i mårå, å er uheldig at du der får dårlug diesel. Da har du ila dager nytt problem. 

Så ikke enkelt dette.

• Create New...