Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Sun-33 skrev for 3 timer siden:

Eg har no oppdaga at rattet på FB roterer når autopilot styrer, det kan vel ikkje vere normalt? Då brukar jo AP pumpa kapasitet til å snurre rattet oppe..... Kva kan vere gale då? Er det tilbakeslags ventiler i rattpumpe som er defekte? Kan disse skiftes eller må heile rattpumpe skiftes? Kan eg eventuelt sette på ventilar på slanger

Velkommen på Baatplassen.

Det kan være en bagatell.

hvordan er rattet på FB å styre med  manuelt?

Hvis rattet på FB roterer begge veier ST og BB sjekk at rattpumpen har  tilbakeslags ventiler.

Kontakt Sleipner og  spør om de har reservedeler

ser vanligvis slik ut. 

image.png.e2a6da39943488f80d4dbc929daa86da.png

Roger jo

Roger jo

Sun-33 skrev for 3 timer siden:

Eg har no oppdaga at rattet på FB roterer når autopilot styrer, det kan vel ikkje vere normalt? Då brukar jo AP pumpa kapasitet til å snurre rattet oppe..... Kva kan vere gale då? Er det tilbakeslags ventiler i rattpumpe som er defekte? Kan disse skiftes eller må heile rattpumpe skiftes? Kan eg eventuelt sette på ventilar på slanger

Velkommen på Baatplassen.

Det kan være en bagatell.

Hvis rattet på FB roterer begge veier ST og BB sjekk at rattpumpen har  tilbakeslags ventiler.

ser vanligvis slik ut. 

Roger jo

Roger jo

Sun-33 skrev for 2 timer siden:

ser vanligvis slik ut. 

• Create New...