Rune Braadland Startet 9.Mai.2023 Del på Facebook Startet 9.Mai.2023 (redigert) Forrige eier trodde dette var en Max Prop, men jeg får ikke det til å stemme verken med gamle eller nyere modeller og tegninger. Dimensjon på anode fra eks. Maritim stemmer bare nesten på diameter, men ikke skruehull. Noen som har forslag til hva slags propell dette er? Har søkt i det vide og brede uten å finne noe liknende. Tipper den er montert sammen med ny motor ca 2010. Redigert 9.Mai.2023 av Rune Braadland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 9.Mai.2023 Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 Kan det være en Featherstream? https://www.anodesdirect.co.uk/p/fsl03-featherstream-propeller-anode/ Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 9.Mai.2023 Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 Kjenner ikke propellen, men mutteren ligner hvertfall på dem som korsør propeller bruker. Du kan skrive til dem her, så får du sikkert hjelp: http://www.propeller.dk/kontakt.asp Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Rune Braadland Svart 9.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 Har kikket på Featherstream, men får det bare delvis til å stemme siden de har propellblader i syrefast. Får sende en mail til DK og høre. Takker for gode innspill. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 9.Mai.2023 Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 Rune Braadland skrev 1 time siden: Har kikket på Featherstream, men får det bare delvis til å stemme siden de har propellblader i syrefast Ja det må i tilfelle være en eldre modell. Det var en forløper som het J.F. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Braadland Svart 9.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 J-Å skrev for 7 timer siden: Ja det må i tilfelle være en eldre modell. Det var en forløper som het J.F. Spørs om ikke det kan være en sånn. Minimalt å finne på nett om dem ettersom de vel knapt var i produksjon etter internettets inntog. Kun et dårlig bilde hos produsenten av Featherstream, men med litt flaks kan de hjelpe meg videre. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 9.Mai.2023 Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 Zink fra Sleipner ser ut til å passe på mutteren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.