willmasta Startet 9.Mai.2023 Del på Facebook Startet 9.Mai.2023 Har en motoroljelekkasje rundt matepumpe(hvis det er det den heter) for diesel. Kjøpt ny pakning som jeg håper løser problemet. På den ene siden perfekt enkelt å skru med 10mm pipe - men på den andre siden mer knot. Det sitter en liten tapp eller noe der som gjør at pipa ikke går på. Noen som har tips og triks? Kan sikkert få det til med en fastnøkkel, men da må jeg demontere eksosbend ser det ut til og kanske mer for å komme til. Er ikke så god plass rundt der som det ser ut. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.Mai.2023 Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 Det ser ut til akslingen til vippearmen på pumpa er i ferd med å komme ut. Jeg ville ha vippet den inn med et skrujern mellom aksling og skrue, for så å se nøyere på den når pumpa er ute. Så ser du om du trenger en ny låsering eller ny pumpe... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ask Svart 9.Mai.2023 Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 Prøv eventuelt å kappa ein fastnøkkel slik at du den kjem til. Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 9.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 index skrev for 4 timer siden: Det ser ut til akslingen til vippearmen på pumpa er i ferd med å komme ut. Jeg ville ha vippet den inn med et skrujern mellom aksling og skrue, for så å se nøyere på den når pumpa er ute. Så ser du om du trenger en ny låsering eller ny pumpe... Det høres ut som en plausibel forklaring ja! Skal prøve det. Har vel sett for meg at dette kanskje kan ende med ny pumpe til slutt. Takk for innspill 👍🏻 Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 9.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2023 Ask skrev for 3 timer siden: Prøv eventuelt å kappa ein fastnøkkel slik at du den kjem til. God ide👍🏻 Litt trangt for armen bare. Prøver å se om Index sin vurdering funker først. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.