Thnic Startet 9.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2023 Er det noen som har erfaring med Trimplan Lectrotab? Fordeler/ulemper i forhold til hydrauliske trimplan? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 9.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2023 Har hatt disse i syv år nå på båten, og uten noe som helst problem med flabsene. Helt vedlikeholdsfrie, kontra andre, dessuten er vel disse rimelige i innkjøp. Leveres i aluminium og rustfritt stål.. Anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Thnic Svart 9.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2023 Kjekt å høre om god erfaring. Har hatt Instatrim i mange år, men venter nå på Lectrotab som er bestillt. Håper å bli like fornøyd som LM 605. ?? Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 9.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2023 Har også, Askeladden C75 DC. Ikke noe problem. Styrer dem med disse: https://www.mente-marine.com/. Kanskje det beste kjøpet jeg har gjort til båten. Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 9.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2023 Veldig fornøyd med mine, men anbefaler elektronisk bryter på de, så slipper du å lure på "hvor" de er. Nå skal det legges til at jeg fikk feil på en aktuator for noen år siden, men fikk den umiddelbart erstattet med en ny på livstidsgarantien de hadde før (som de ikke har lenger...) Opplevde også utrolig god service fra Lectrotab i USA, da jeg ikke hadde noen kvittering. De kontaktet norsk importør som sendte en ny til meg. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 10.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2023 PolarLi skrev for 9 timer siden: Veldig fornøyd med mine, men anbefaler elektronisk bryter på de, så slipper du å lure på "hvor" de er. Nå skal det legges til at jeg fikk feil på en aktuator for noen år siden, men fikk den umiddelbart erstattet med en ny på livstidsgarantien de hadde før (som de ikke har lenger...) Opplevde også utrolig god service fra Lectrotab i USA, da jeg ikke hadde noen kvittering. De kontaktet norsk importør som sendte en ny til meg. Enig med deg her, Har også bryter med lys som viser stillingen på flapsene, Fikk byttet denne før båten ble levert. Ellers ble båtene levert med "standard" bryter uten lys-dioder. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 10.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2023 Har også Lectrotab. Fikk også feil på den ene, kom vann ut av lufteslangen. Ble byttet på garanti uten spørsmål. Monterte automatisk styring fra https://www.mente-marine.com/ Meget fornøyd med begge. Er 12 år siden detble montert. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Thnic Svart 16.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2023 Måtte returnere Lectrotab settet da jeg ikke fikk plass på stedet jeg har Instatrim sylindrene. Fant feilen på Instatrim, det var belegg på kontaktene i bryterne. Åpnet bryterne, pusset og smurte kontaktene. Satt sammen og alt fungerer nå, så 8-9 tusen kroner spart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.