Jump to content

Trimplan Lectrotab, erfaringer?

Thnic

Recommended Posts

Veldig fornøyd med mine, men anbefaler elektronisk bryter på de, så slipper du å lure på "hvor" de er. Nå skal det legges til at jeg fikk feil på en aktuator for noen år siden, men fikk den umiddelbart erstattet med en ny på livstidsgarantien de hadde før (som de ikke har lenger...) Opplevde også utrolig god service fra Lectrotab i USA, da jeg ikke hadde noen kvittering. De kontaktet norsk importør som sendte en ny til meg.

PolarLi skrev for 9 timer siden:

Veldig fornøyd med mine, men anbefaler elektronisk bryter på de, så slipper du å lure på "hvor" de er. Nå skal det legges til at jeg fikk feil på en aktuator for noen år siden, men fikk den umiddelbart erstattet med en ny på livstidsgarantien de hadde før (som de ikke har lenger...) Opplevde også utrolig god service fra Lectrotab i USA, da jeg ikke hadde noen kvittering. De kontaktet norsk importør som sendte en ny til meg.

Enig med deg her, Har også bryter med lys som viser stillingen på flapsene, Fikk byttet denne før båten ble levert. Ellers ble båtene levert med "standard" bryter uten lys-dioder.

Måtte returnere Lectrotab settet da jeg ikke fikk plass på stedet jeg har Instatrim sylindrene. Fant feilen på Instatrim, det var belegg på kontaktene i bryterne. Åpnet bryterne, pusset og smurte kontaktene. Satt sammen og alt fungerer nå, så 8-9 tusen kroner spart. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...