Trolse Startet 9.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2023 Har en Summer Fun som jeg kjøpte ny i 2021. Båten fungerer fantastisk bra for guttungen, men har slitt litt med at det kommer vann i skroget. Ekstremt klønete å få ut, da «proppen» sitter oppe ved siden av motoren. Har fått ut mye med klut og grillklype, men det tar tid. Etter at dette vannet er fjernet finner jeg ut at det er mere vann i båten, men det virker som dette er i midten av båten og renner ikke bakover. Vipper på båten og hører vannet skvulpe. Har prøvd å finne tekniske tegninger av båten, men finner ikke. Trenger råd for å finne ut hvordan vann fjernes enkelt fra skrog og gjerne en teknisk tegning før jeg begynner å demontere hele båten for så å ikke få det tett igjen etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 9.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2023 Jeg satte en tappeplugg oppå bak på den andre pontongen også. Brukte vannsuger og en tynn slange som gikk igjennom hullet. Tror ikke det er skillevegger i skroget. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Vittig Svart 9.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2023 (redigert) Ville begynt med å finne ut hvorfor båt fylles med vann. Snu på hodet, bruke spruteflaske med zalovann over hele båten. koble til pumpe i dreneringshull. lag ring med sprittusj rundt områdene der det bobler. tett hullene med egnet produkt, evt. send til produsent for reklamasjon. Redigert 9.Mai.2023 av Vittig (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 10.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2023 Jeg hadde begynt å snakke med forhandler, er denne ny i 2021 er det reklamasjon. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Baatane Svart 27.April.2024 Link til dette innlegget Svart 27.April.2024 Fant dere noen løsning på dette.? Har selv vann under gulvet i båten skrudd opp hvit plugg bak men ingen vann der å få ut Sitér dette innlegget Link to post
Bekkestua Svart 5.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2024 Har samme problem. Fylte skroget med vann fra hageslangen når den sto på henger. Da piplet det opp godt med vann fra sidene på det sorte midtre dekselet som er i båten. Så her må silikon legges på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 5.Mai.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2024 Jeg hadde samme problemet. Skrudde av motoren, og hang båten etter lasteapparstet på en traktor. Åpnet pluggene. Da gikk det fint å då ut alt:) Sitér dette innlegget Link to post
Mattizz Svart 2.August.2024 Link til dette innlegget Svart 2.August.2024 Jeg har mistet inspeksjonslokket på min Summer fun, så nesten hver gang jeg kjører kommer det litt vann inn i skroget på båten. Har noen et lokk til overs, er ikke så fristende å bruke 500kr på en så liten del av plast Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.